Klantbeloften

U bevindt zich hier: Home | Over ons | Kwaliteit en Veiligheid | Klantbeloften

contact icoon

telefoon: 0492-595555

meer contactinformatie

Klantbeloften

Onze klantbeloften

Het Elkerliek is een ziekenhuis waar u gewoon mens kunt zijn. Wij doen ons uiterste best om het contact dat u met ons heeft zo prettig mogelijk te maken. Gaat iets niet helemaal naar tevredenheid, dan horen we dat graag. Wij maken graag voor u het verschil. Van mens tot mens.
 
Waar kunt u in het Elkerliek van op aan:

U wordt gastvrij ontvangen
Wij vinden het belangrijk dat u zich welkom voelt in het Elkerliek ziekenhuis. Als patiënt, maar ook als gast. Ook al is het contact soms maar kort, het contact moet waardevol en prettig zijn. We houden de wachttijden kort en als dat niet lukt, informeren we u daarover. Ook dat verstaan we onder welkom. Wij staan voor u klaar en helpen u waar nodig.

U praat mee over uw behandeling
Meedenken over uw behandeling komt de zorg ten goede. We gaan het gesprek aan en luisteren naar uw wensen, behoeften en verwachtingen. We leggen de verschillende behandelmogelijkheden aan u voor en bepalen samen de behandelroute die het beste bij u past.

Uw mening is waardevol en brengt ons verder
Deel uw ervaringen met ons, het geeft inzicht in de kwaliteit van de zorg en diensten die we bieden en helpt ons de zorg te verbeteren.

Zijn we er (niet) in geslaagd onze beloften na te komen? Via het reactieformulier kunt u reageren op de drie klantbeloften van het Elkerliek ziekenhuis.