Actueel



Elkerliek vernieuwt klantbeloften

29 september 2016

nieuwe klantbeloften Elkerliek

Het Elkerliek ziekenhuis heeft haar klantbeloften vernieuwd. In 2012 lanceerde het Elkerliek als een van de eerste ziekenhuizen in Nederland klantbeloften. Vier jaar later zijn ze vernieuwd en weer actueel. Met onze klantbeloften laten we zien dat wij u serieus nemen: wij beloven wat we doen en doen wat we beloven. Is dat niet zo? Dan mag u ons daar op aanspreken, graag zelfs. Op 4, 5 en 6 oktober kunt u met ons in gesprek over de nieuwe klantbeloften in de centrale hal.

U wordt gastvrij ontvangen
Wij vinden het belangrijk dat u zich welkom voelt in het Elkerliek ziekenhuis. Als patiënt, maar ook als gast. Ook al is het contact soms maar kort, het contact moet waardevol en prettig zijn. We houden de wachttijden kort en als dat niet lukt, informeren we u daarover. Ook dat verstaan we onder welkom. Wij staan voor u klaar en helpen u waar nodig.  
U praat mee over uw behandeling
Meedenken over uw behandeling komt de zorg ten goede. We gaan het gesprek aan en luisteren naar uw wensen, behoeften en verwachtingen. We leggen de verschillende behandelmogelijkheden aan u voor en bepalen samen de behandelroute die het beste bij u past.

Uw mening is waardevol en brengt ons verder
Deel uw ervaringen met ons, het geeft inzicht in de kwaliteit van de zorg en diensten die we bieden en helpt ons de zorg te verbeteren.

Meer nieuws