Laat u horen!

U bevindt zich hier: Home | Weblogs | Mw. mr. W.H. van de Walle - van Veen | Laat u horen!

contact icoon

telefoon: 0492-595555

meer contactinformatie

Laat u horen!

Geplaatst: 14-11-2013

We hebben in de afgelopen maanden mogen ervaren dat er veel waardering is voor de kwaliteit van onze zorg en de wijze waarop deze zorg aangeboden wordt. Een prijs voor geboden gastvrijheid, het beste ziekenhuis van Brabant in de AD-ranglijst, het predicaat seniorvriendelijk ziekenhuis, verschillende TopZorg aanwijzingen van zorgverzekeraars en gisteren namen we voor de derde maal het NIAZ-keurmerk in ontvangst. Soms worden het 'oliebollenlijstjes' genoemd. Maar dat het Elkerliek ziekenhuis in de tien jaar dat het AD de ranglijst maakt, op een gemiddelde tweede plaats staat, zegt toch wel iets.

We realiseren ons wel degelijk dat al deze mooie resultaten niet betekenen dat alle zorg die wij bieden, voldoet aan uw verwachtingen. Het Elkerliek ziekenhuis wil haar zorg permanent verbeteren en zal zich daarvoor blijven inspannen. Om te weten of we de goede dingen doen, blijft uw mening ontzettend belangrijk. Deze kunt u delen rechtstreeks in het contact met uw behandelaars, via enquêtes maar ook via de website van bijvoorbeeld www.zorgkaartnederland.nl.

Laat het weten, zodat wij zorg kunnen blijven bieden die u van ons verwacht!

Mevrouw mr. W.H. van de Walle - van Veen
voorzitter Raad van Bestuur

13592 keer gelezen

Meer Weblogs

  • Fietsend door de chemo

    1-4-2019

    Bewegen is hot. En dat is niet voor niets. Was beweging vroeger iets voor de tijd ná een ziekenhuisopname, tegenwoordig wordt bewegen ook ín het ziekenhuis gestimuleerd. Het programma Kwiek, dat onlangs......

    Lees verder

  • Hatsjoe … dag dokter …

    11-2-2019

    Griep is in the air! De wintermaanden brengen kwakkelweer en de gevolgen kennen we. Zelf ziek, kinderen ziek, leraren ziek en ja, ook medewerkers in het ziekenhuis ziek. Erg vervelend allemaal. Grote......

    Lees verder

  • Klantbehoeftes moet je wel kennen

    27-12-2018

    Klantbehoeftes. Mooi woord. Als ziekenhuis vinden we dat we tegemoet moeten komen aan de behoeftes die onze patiënten en bezoekers hebben. Logisch. Maar niet altijd eenvoudig. De beschikbare ruimte......

    Lees verder

Weblog overzicht