Klacht

U bevindt zich hier: Home | Compliment, klacht en suggestie | Klacht

contact icoon

telefoon: 0492-595555

meer contactinformatie

Klacht

Heeft u een klacht?

Alle medewerkers van het Elkerliek ziekenhuis doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat. Misschien verliep uw behandeling niet zoals u verwachtte of zijn er misverstanden ontstaan tussen u en onze medewerkers. Wij leren graag van onze fouten en willen u dan ook vragen uw klacht bij ons te melden. 

Bespreken met de medewerker

Heeft u een klacht, bespreek deze dan met het hoofd van de betrokken afdeling en/of met uw specialist. Een gesprek neemt vaak al veel ongenoegen weg. Bovendien geeft het onze medewerkers de kans om te horen hoe zij op u overkomen en daar kunnen zij veel van leren.

Bespreken met de klachtenfunctionaris

Lost een gesprek uw probleem niet op of wilt u het gesprek niet aangaan, dan bieden wij u de mogelijkheid om een vertrouwelijk gesprek te hebben met de klachtenfunctionaris. Zij kan samen met u bekijken wat voor u de beste manier is om verder te gaan met uw klacht. De klachtenfunctionaris, informeert, adviseert, ondersteunt en kan bemiddelen tussen u en de medewerker en/of specialist. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via de afdeling Cliëntenbelangen.

Postadres: Elkerliek ziekenhuis, afdeling Cliëntbelangen, postbus 98, 5700 AB Helmond
Telefoon: 0492-595105

 
 * Verplichte velden