Compliment, suggestie of klacht



We vinden het belangrijk dat u uw ervaringen met het Elkerliek ziekenhuis kunt delen. Dit kunt u op verschillende manieren doen.

Complimenten en suggesties

Heeft u een positieve ervaring met ons ziekenhuis, onze zorgverleners of medewerkers en wilt u deze graag delen? Of heeft u een idee waar wij mee vooruit kunnen? Complimenten en suggesties zijn altijd welkom en kunt u persoonlijk bij onze zorgverleners kwijt. Wilt u dit toch liever op een andere manier doorgeven? Dat kan via onderstaand formulier.

Klacht indienen

We streven naar de beste zorg voor onze patiënten. Toch kan het zijn dat uw behandeling niet verliep zoals u verwachtte of dat er iets mis is gegaan. Aarzel niet om hierover in gesprek te gaan met de direct betrokkene. U kunt hiervoor ook terecht bij de afdeling Cliëntenbelangen. Via onderstaand formulier kunt u uw klacht digitaal indienen.

› Compliment-, suggestie of klacht inzenden

 

Downloads

Meer informatie over het indienen van een klacht bij de afdeling Cliëntenbelangen, het indienen van een klacht bij de Klachtencommissie en het indienen van een schadeclaim, vindt u in de folder over de Klachtenprocedure. Ook informatie over het indienen van een zaakschade leest u in deze folder. Daarbij moet u denken aan een verdwijning of beschadiging van persoonlijke eigendommen.

› Klachtenprocedure

Aan de basis van de klachtenprocedure staat de Klachtenregeling van het Elkerliek ziekenhuis.

› Klachtenregeling (pdf)


Contactgegevens

Afdeling Cliëntenbelangen is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur.

Tel. 0492 - 59 5104
Email: clientenbelangen@elkerliek.nl 

Postadres:
Elkerliek ziekenhuis
Afdeling Cliëntenbelangen
Postbus 98
5700 AB Helmond